Datums 29. oktobris, 2024
Laiks11.00–12.30
Vieta Tiešsaistes platformā MS Teams

Pieteikties pasākumam līdz
28.10.2024.
plkst. 11.55

DMA seminārs

Konkurences padome aicina uzņēmumus, kuri ikdienā savu pārdošanu vai citas pārdošanas aktivitātes veic izmantojot gan vietēja, gan starptautiska mēroga digitālās platformas (piemēram, META, Google, Amazon, Apple, Microsoft, TikTok u.c.) uz bezmaksas tiešsaistes semināru “Kā pamanīt konkurences ierobežojumus digitālajā vidē?”

Seminārā tiks detalizēti klāstīts:

  • Par apstākļiem, kas liecina, ka digitālajai platformai tirgū varētu piemist tirgus vara un tā varētu atrasties dominējošā stāvoklī;
  • To, kā pamanīt, ka digitālā platforma savu stāvokli tirgū izmanto ļaunprātīgi;
  • Par Digitālo tirgu aktu un to, kā šī ES regula ietekmē uzņēmumus Latvijā.

Izpratnes veicināšanas nolūkos lektores seminārā izmantos piemērus un atsauksies uz atbilstošu tiesu praksi.

Seminārs norisināsies 29. oktobrī no plkst. 11.00 līdz 12.30 tiešsaistē, Ms Teams platformā.

Savu dalību lūgums iepriekš pieteikt Konkurences padomes tīmekļa vietnē vai rakstot Konkurences padomes komunikācijas speciālistei Paulai Celmai (e-pasts: paula.celma@kp.gov.lv).